Actueel
GR8 Move lanceert nieuwe merkidentiteit
Een frisse start met een duidelijke missie en visie
GR8 Move heeft een spannende rebranding ondergaan, ontwikkeld in nauwe samenwerking met NIFTY. In diverse inspirerende sessies hebben we onze missie, visie, doelstellingen, toon van stem, en visuele identiteit onder de loep genomen. Dit proces heeft ons geholpen om te herontdekken wie we zijn en waar we naartoe willen. We hebben nu een heldere missie en visie geformuleerd die ons DNA weerspiegelen en ons de weg wijzen naar de toekomst. Onze kernwaarden vormen de basis van alles wat we doen en onderstrepen onze ambitie om als uitzendbureau de beste match te maken tussen talent en werkgever.
Een belangrijk onderdeel van de rebranding is ons vernieuwde logo. Met zachtere, rondere vormen straalt het logo nu meer vriendelijkheid en benaderbaarheid uit. Dit nieuwe ontwerp symboliseert comfort en toegankelijkheid – waarden die wij belangrijk vinden in onze relatie met zowel opdrachtgevers als kandidaten. Het logo vertelt ons verhaal: een dynamisch, persoonlijk en toekomstgericht uitzendbureau dat mensen centraal stelt in alles wat we doen.
Daarnaast hebben we gekozen voor nieuwe lettertypes die passen bij onze nieuwe uitstraling. Ons primaire lettertype, Rubik Bold, zorgt voor een krachtige en moderne uitstraling, terwijl het secundaire lettertype, Quattrocento Sans, een professionele en toegankelijke touch toevoegt aan onze communicatie. Deze typografie zal consistent worden doorgevoerd in al onze uitingen, van onze website tot onze marketingmaterialen, en draagt bij aan een herkenbare en consistente merkidentiteit. Met deze rebranding zijn we klaar voor de volgende stap en kijken we vol vertrouwen naar de toekomst!
Lees meer
Blijf up to date met onze blogs over ontwikkelingen binnen GR8 Move, relevante tips voor werkzoekenden en werkgevers, nieuws uit onze branche, en meer.