Actueel
Hoe Enis bij GR8 Move uitzendkrachten en bedrijven succesvol verbindt

"Bereikbaar zijn is het allerbelangrijkste"
Enis begeleidt als Sector Manager Techniek op het moment van schrijven zo'n 35 uitzendkrachten verdeeld over meerdere klanten. Hij is bij GR8 Move gestart in november 2023 en is er dus vanaf de start bij.
Kun je jezelf voorstellen en vertellen wat jouw rol is binnen GR8 Move?
Ik ben Enis Kocan, 28 jaar oud. Met een achtergrond in Sportmarketing Management werk ik sinds 2019 in de uitzendbranche. In mijn werk wil ik graag complexe uitdagingen op een creatieve manier oplossen. Daarnaast haal ik veel voldoening uit het helpen van mensen. Deze combinatie maakt de uitzendbranche een perfecte plek voor mij. Ik begeleid onze uitzendkrachten van A tot Z en ondersteun opdrachtgevers met het vinden van geschikte kandidaten.
Wat maakt GR8 Move uniek in jouw ogen?
Voor mij is dat vooral de eerlijke manier van werken en de kwaliteit die we bieden. Dit merk ik zelf sinds dag één in de manier waarop GR8 Move mij behandelt. We houden ons altijd aan onze afspraken,en als er toch eens een fout wordt gemaakt, zetten we die zo snel mogelijk recht. We zijn een transparant bedrijf, zowel naar opdrachtgevers als naar onze uitzendkrachten. We communiceren ook als er minder goed nieuws is.
Welke uitdagingen kom je tegen in het matchen van bedrijven met geschikte uitzendkrachten, en hoe los je die op?
De grootste uitdaging blijft het vinden van de juiste mensen. Gelukkig hebben we een aantal hele fijne recruitmentpartners die ons hierbij helpen, maar zelfs met hulp krijgen wij het niet altijd voor elkaar om de juiste kandidaat te vinden. Vaak is dat een combinatie van timing, prijs en kwaliteit. In augustus een goede Paneelbouwer vinden is lastig, terwijl dat in september weer een heel ander verhaal is. We bespreken dit uiteraard met onze opdrachtgevers en proberen daar op te anticiperen.
Welke ondersteuning bieden jullie uitzendkrachten, zowel voor als na hun plaatsing?
We zorgen ervoor dat de mensen zich op hun gemak kunnen voelen. Als ze ergens tegen aanlopen, proberen we dit zo snel mogelijk op te pakken.
Als iets onduidelijk is, leggen we het uit. Wifi kapot? Dan springen we in de auto om het te regelen. We snappen dat onze uitzendkrachten de motor van ons bedrijf zijn en dus moeten we zorgen dat ze meer dan tevreden zijn. Dus ik denk dat het beste antwoord hiervoor is: Bereikbaar zijn
Lees meer
Blijf up to date met onze blogs over ontwikkelingen binnen GR8 Move, relevante tips voor werkzoekenden en werkgevers, nieuws uit onze branche, en meer.